Wij controleren altijd handmatig of je bestelling echt op je auto past
Heb je gelezen dat wij altijd je bestelling handmatig controleren en vraag je je af waarom en hoe? Hier geven we het antwoord.
Waarom controleren we je bestelling?
Door het kenteken in te vullen weten we voor welke auto je onderdelen zoekt. Zo kunnen we je op de website al met 99% zekerheid de juiste onderdelen tonen. Toch kregen we in het verleden nog vaak bestellingen terug omdat deze niet bleken te passen. Na onderzoek kwamen we er achter dat voor hetzelfde type auto uit dezelfde periode soms verschillende maten nodig zijn. Om dit te voorkomen hebben we het volgende bedacht.
Zo controleren we je bestelling
Als je bestelling bij ons binnen komt kijken we welke producten je hebt besteld. Vervolgens kijken we of de producten ook echt op de auto passen die je hebt opgegeven. Als er voor jouw type auto meerdere mogelijkheden zijn of we hebben in het verleden een afwijking waargenomen. Dan nemen we telefonisch contact met je op. Samen met jou kijken we dan op basis van het chassisnummer welke onderdelen je auto nodig heeft.
Chassis nummer check
Terwijl we bellen checken we samen met jou het chassisnummer. Dit nummer halen we door ons uitgebreide auto-onderdelen database. Zo kunnen we met 100% zekerheid vaststellen dat je bestelling echt op je auto past.
Snel reageren
Als je bij ons voor 16:30 besteld, heb je het de volgende dag al in huis. Maar mochten we je niet te pakken krijgen als we twijfelen of het product past, dan wachten we altijd met verzenden. Belangrijk dus dat je snel reageert op ons telefoontje of e-mail. Zo kunnen we ervoor zorgen dat de juiste producten snel jouw kant op komen.
Altijd de juiste onderdelen, minder retour, iedereen blij
Door op deze manier te werken zorgen we ervoor dat jij helemaal blij bent. Je krijgt producten die echt op je auto passen en hebt dus geen tegenvaller als je aan het sleutelen bent. Ook krijgen wij op deze manier minder retour. Dit scheelt natuurlijk weer in de kosten. Zo houden we de prijzen laag.